Tijd gaat snel en te veel leuke dingen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu Tijd gaat snel en te veel leuke dingen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu

Tijd gaat snel en te veel leuke dingen

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

08 Oktober 2015 | Indonesië, Kuta

Hallo Allemaal daar ben ik weer.
Jeetje wat gaat de tijd snel he. (tenminste voor mij wel misschien voor jullie niet?)

Ik heb sinds de laatste blog weer veel leuke dingen meegemaakt en gezien, dus dat ga ik ook vertellen natuurlijk.

Ik vertelde de laatste keer dat ik die zaterdag (26/09) naar west bali zou gaan. Dit ook gedaan, het was erg leuk het was wel een hele lang dat we vertrokken s'morgens om 07.00 uur en kwamen s'avonds 23.00 uur weer thuis. De gehele dag zijn we op pad gegaan met een grote groep Amerikanen, Engelse en Australiërs de een heeft nog meer praatjes dan de ander maar oke. We zijn als eerste gestopt bij een strand met vulkanisch zand daar kunnen genieten van het uitzicht en het weer. Later gingen we naar een soort van moeras met een bootje mee, waar we misschien krokodillen konden spotten maar helaas niet gezien. We zijn gestopt op een eilandje waar de mensen zelf zee zout deden maken. Daarna zijn we naar een reptillen opvang geweest waar we apen, cobra slangen, krokodilletjes, en nog veel meer enge beesten hebben gezien. Deze mensen zorgen voor deze dieren om ze vervolgens weer te kunnen uitzetten in de vrije natuurlijk. Soms was het best zielig,, wat de meneer vertelde wat er gebeurt was met de dieren.

Na dit enge gedoe,( ze lieten trouwens ook nog zo een slang los een de trainer werd gebeten bah) zijn we door gereden naar een tempel waar we een hele ceremonie kregen en we heilig water over ons hoofd kregen en daarna rijst op je hoofd moest plakken.

Een stuk verder gereden zijn we gestopt bij een haventje waar er nog oude vissersbootjes lagen en hebben we de mooie zonsondergang kunnen zien.

Zondag was weer een normale stage dag en ben ik na stage met Anne-Lotte naar Sanur gereden op ons brommertje erg gezellig voor het eerst over een soort snelweg gereden met de scooter ja dat kan in Nederland natuurlijk niet. In Sanur hebben we met Bob en Manon heerlijk gegeten aan het strand want hun gingen al weer bijna naar huis.

Begin van de nieuwe week heb ik niet zo veel gedaan vooral stage en school. Donderdag ben ik naar de rijst terrassen gereden waar we heerlijk hebben gewandeld en waar het erg mooi is wauw! in de middag nog naar een tempel geweest waar we meer verwachtingen van hadden dan het uiteindelijk was.

Zaterdag hadden we een vrije dag dus zijn we in de morgen vroeg vertrokken met zijn alle richting Kuta beach om vervolgens de hele dag te relaxen aan het strand en te surfen jaaaa surfen ik ben fan! s'avonds laat weer terug gereden was een rot route naar huis en het begon ook nog eens te regenen. Zondag weer stage gehad en aan het einde van de middag heel sportief mee gaan hardlopen tussen de rijstvelden pff ging kapot, ben sowieso goed bezig hier want heb een weddenschap met remko dat ik dunner terug kom en hij wat dikker wordt.

En toen was er weer een weekje voorbij en gingen we weer naar stage en deden we weer wat voor school en gisteren ben ik dan lekker een dagje naar Sanur geweest om daar heerlijk op een bedje heel de dag te liggen bakken in de zon Genieten!

De komende dagen worden weer veel stage en school dingen dus niet zo erg leuk, misschien gaan we zondag na stage nog naar kuta om dan maandag nog te kunnen surfen We will see!

Dit was weer wat ik heb meegemaakt de afgelopen weken.

Even nog een leuk nieuwtje REMKO KOMT!! :) :)

Ik krijg steeds de foto's er niet goed op dus helaas geen mooie plaatjes op het moment.

Tot snel weer iedereen en succes met de kou en regen hihi :)

Dikke kus uit het best wel warme Bali.


  • 08 Oktober 2015 - 13:43

    Jacqueline:

    Het is weer een leuk verhaal geworden anique, en dat afvallen voor jou?, zou ik niet teveel doen, is niet nodig hoor, je lijkt op je moeder qua bouw, dus daar moet je het mee doen ha ha ha.
    We zijn weer benieuwd naar het volgende verhaal van je en natuurlijk al die foto's die jullie hebben gemaakt.
    Veel plezier met surfen en andere bezienswaardigheden.
    dikke knuffel en kus van Mams en Paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Voor school ga ik 4 maanden op stage naar Bali. Deze blog is voor iedereen die het leuk vindt om mij te volgen wat ik tijdens deze stage ga doen en ga beleven. :)

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 7082

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 12 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: