We zijn er! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

17 September 2015 | Indonesië, Ubud

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer. Na een lange vlucht zijn we gisteren avond 22.30 uur plaatselijke tijd aangekomen.

De vlucht ging super goed lekker kunnen slapen dus de tijd ging ook snel. Een hele kleine tussenstop gehad op Singapore dus verder hebben we daar niet veel kunnen zien. Het was benen streken en weer terug het vliegtuig in. Toen was het nog maar 2,5 uur vliegen naar Bali waar we in het vliegtuig een mooie zonsondergang zagen.
In het vliegtuig werkte het tv schermpje van Anne-Lotte niet dus hadden wij de hele vlucht gewisseld van plek dit vonden het personeel van de KLM niet netjes dus kregen we nog een leuke tegoed bon. Moesten we wel om lachen, hadden wij weer.

Goed weer verder naar toen we aankwamen..

We zitten in een Gasthuis wat 4 verschillende huizen heeft met totaal ongeveer 15 personen waarvan 11 Nederlands. gisteren lekker op het gemakje onze spulletjes uitgepakt en heerlijk gedoucht (Oke die douche moeten we nog even goed gaan schoonmaken, vies! maar ben wel wat gewend van vorige stages gelukkig) Daarna gaan slapen om 00.30 uur, vanmorgen waren we weer om 07.00 uur wakker wel prima geslapen op zich wel wat veel blaffende honden en kraaiende hanen.

Daarna kregen we een heerlijk ontbijtje een pannenkoek met banaan, fruit en een kopje thee helemaal prima.

Zo gaan we richting het stadje Ubud om wat te verkennen en wat spulletjes te kopen, als ik terug kom vertel ik verder.

Het is avond en zijn terug van ons eerste dagje Bali.
We hebben scooters waar we mee crossen door de stad super leuk, wel even wennen want ze rijden hier links. S 'middags dan ook even het stadje Ubud in geweest hebben we rondje gelopen, wat gegeten, en nog een paleis bezocht. Daarna zijn we door gereden naar een heel mooi zwembad (Jungle Fish) met uitzicht wat je alleen maar kunt dromen kijk maar eens op google de foto's komen nog hoor.

We moesten er naar toe rijden zo een 20 minuutjes door een heel mooi stukje Bali veel groen en rijstvelden het was heuveltje op heuveltje af en heel mooi.

Na het middagje relaxen zijn we terug gereden naar ons Gasthuis waar we even op het gemakje hebben gedaan en daarna zijn Anne-lotte en ik gaan zoeken naar een supermarkt want we hadden niet veel honger meer, maar wel zin in wat te eten, in het zwembad kon je alles krijgen zat bij de prijs inbegrepen. Goed dus wij opzoek naar de supermarkt, en gevonden... maar nu komt de maar natuurlijk, wij willen terug rijden naar ons gasthuis maar konden het kleine straatje waar we in moeten niet meer vinden...
We zijn er denk ik 5 keer voorbij gereden. HAHA

Uiteindelijk 2 uur later kwamen we aan, hebben we nog kennis gemaakt met de andere studenten en is het al weer bijna tijd om naar bedje te gaan.

Morgen wordt het even een rustig dagje ik denk dat ik op pad ga en wel zie waar ik uit kom, Manon neem ik mee en Anne-lotte heeft al der eerste stage dagje. Het weekend wordt nog verrassing wat we doen misschien naar het strand bij Sanur. Jullie horen er weer van!

Dikke Kus An

• 17 September 2015 - 15:56

Annaleen:

Hee schat!

Heerlijk om te lezen! Haha, die douche doet mij denken aan een bleekluchtverhaal haha!
    Typische Anique verhalen, heerlijk! Geniet van je weekend en van het prachtige land!

Tot snel lieverd!

Dikke kus

• 17 September 2015 - 16:09

Jacqueline:

hoi lieverd,
    echt leuk om te lezen .
    slaap lekker voor straks xxx

• 17 September 2015 - 17:08

Marjo:

hoi Anique,

hier is het alleen maar regen dus we zijn totaal niet jaloers hahaha, geniet ze xxx

dikke kus Marjo

• 18 September 2015 - 10:51

Chiel En Françoise:

Hallo Anique,

Zojuist je eerste verslag vanuit Bali gelezen en we zien ernaar uit dat er nog vele mooie levendige verhalen van je volgen. Uiteraard gaan we je (jullie) op de voet volgen!
    We vinden het erg stoer wat jullie daar de komende maanden gaan ondernemen. Over 4 maanden hopen wij dat jullie met een koffer vol aan levenservaring weer terugkeren op Hollandse bodem.

Veel plezier en hou je taai!

Groetjes, Chiel en Françoise Braber

• 18 September 2015 - 14:45

Opa En Oma Noordhoek:

Hee Anique,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, we hebben de vlucht gevolgd hoor, je ma heeft een paar foto s doorgestuurd, ziet er wel leuk uit toch! Ja mooi is het op Bali, dat weten we uit de verhalen en film die Florus en opa vorig jaar hebben gemaakt. Geniet ervan!

Heel veel plezier en lieve groetjes van ons,

Opa en Oma

• 19 September 2015 - 17:09

Yolanda:

Ha Anique,

We zullen je belevenissen vanuit de Fruithof volgen, leuk om je eerste belevenissen te lezen.
    Succes met je stage!
    Groetjes Henri, Yolanda, Jorick en Roan van Hekke