Drukke weken, mooie dingen en studeren - Reisverslag uit Nusa Penida, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu Drukke weken, mooie dingen en studeren - Reisverslag uit Nusa Penida, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu

Drukke weken, mooie dingen en studeren

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

17 November 2015 | Indonesië, Nusa Penida

Daaaag allemaal!

Komt die weer de blog het is weer twee weekjes geleden dus dan beloof ik weer een update (tje) te schrijven over het avontuur. Na de beklimming van de batur en de andere leuke dingen heb ik deze afgelopen weken weer veel leuks gedaan.

Maandag 2 november nog heel hard aan school gewerkt want er moesten verslagen worden ingeleverd en ja alles op het laatste moment is bij mij wel een dingentje zoals sommige van jullie weten. Maar het was ingeleverd dus tijd voor me verjaardag!!

Birthday:
S'morgens werd ik wakker waar Lot al stond te springen en liedjes te zingen. Daarna lekker ontbeten waar de meiden me scooter hadden versierd met slingers en ballonnen en ook de trap van me kamer zat er vol mee haha heel leuk. Het was ook een gewone stage dag dus ik naar stage en lot wilde ook wel mee, Manon was al weg en snapte er al niks van. Aangekomen bij stage hadden ze een feestje georganiseerd met taart, slingers, muziek, zang, zelfgemaakte cadeautjes en spelletjes. Echt heel leuk was het! in de avond met alle studenten uit het huis uit eten geweest waar ze weer voor me gingen zingen en kreeg ik een toetje met kaarsjes aaaah lekker!! Na het eten hebben we in de tuin nog spelletjes gedaan en lekker biertjes gedronken prima verjaardag mag ik wel zeggen.

De overige dagen in de week was weer wat stage, school en een beetje uitrusten want het weekend gingen we naar Nusa Penida!!!!

Maar voor dat ik verder ga schrijven ga ik nu even stage lopen en moet opschieten want ben al weer aan de late kant.

Zo weer terug van dagje stage.. verder met het verhaal van Nusa Penida!!

Zaterdag zijn we vertrokken richting padang bai waar we op een soort expeditie robinson bootje moesten. Aangekomen hebben we onderhandeld voor 2 scooters heel gedoe want de band was ook nog eens lek gegaan maar veel lol gehad want op Nusa Penida zijn nog niet veel toeristen dus ze wilden allemaal foto's van ons maken. Verder gereden naar Namaste bungalows waar we het weekend verbleven super gave bungalow was het trouwens. In de middag nog een stuk gereden maar de wegen zijn er zo slecht hobbels en gaten, steentjes en keien verschrikkelijk dus waren het al helemaal zat en hebben dan ook de volgende dag lekker een auto met chauffeur geboekt waardoor we dus alle mooie dingen hebben gezien die we van te voren wel wilden zien, het was echt geweldig, heb zo iets moois misschien nog nooit gezien.

De maandag was het al weer tijd om naar huis te gaan maar zijn toch weer op de scooter gestapt want wilden ook de andere kant nog wel beetje zien, dus dit gedaan en nog gestopt bij een grot waar allemaal tempels waren heel bijzonder. Weer op de foto geweest want wij waren wel speciaal. Terug gereden naar het haventje waar het bootje weer op ons lag te wachten, helaas dit was niet het geval dus dan maar een andere boot regelen na veel gelach en gedoe ook nog korting gekregen.
Het was zo een heerlijk weekend!

Maar aan al het leuks komt een einde dus moesten we weer aan de bak met school en stage want we moesten afgelopen maandag weer wat inleveren dus was hard werken. Zaterdag avond zijn we uiteten geweest met 2 jongens van de stichting een hele ervaring 1 jongen in een rolstoel en de andere met 1 been zijn we naar best een ''duur'' restaurant geweest. 1 jongen was nog nooit uit eten geweest dus die keek zijn ogen uit en was ons heel erg dankbaar dat hij mee mocht het was echt schattig nadat ze lekker hun hamburger en kebab steak op hadden waren ze zo moe van de indrukken dat ze weer naar huis zijn gereden. Zondag hadden we eerst ook stage maar dit ging niet meer door waardoor we mooi mee konden met de andere meiden naar komune is een zwembad aan het strand, heerlijk! lekker zondagje genieten. Deze week is weer wat stage en school werk en ga donderdag samen met lot en Manon naar Kuta om daar eerst overdag te surfen en shoppen en in de avond gaan we naar het vliegveld waar we Remko ophalen en lot haar ouders. Nu al zin in kan niet wachten tot het donderdag is!!

De aankomende week heb ik een weekje vrij zodat Remko en ik samen lekker op pad kunnen. Wat we gaan doen horen jullie natuurlijk in mij volgende blog.

Nou lieve allemaal oppassen daar en tot de volgende blog.

xxxx
An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Voor school ga ik 4 maanden op stage naar Bali. Deze blog is voor iedereen die het leuk vindt om mij te volgen wat ik tijdens deze stage ga doen en ga beleven. :)

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7069

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 12 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: