'living in a paradise' - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu 'living in a paradise' - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu

'living in a paradise'

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

01 November 2015 | Indonesië, Ubud

Hallo lieve allemaal,

Ik heb weer veel te leuke dingen meegemaakt dus weer een verhaaltje voor jullie om te lezen. Het is zo geweldig nog steeds!

Donderdag 22 oktober zijn we met zijn alle uit het huis naar kuta gegaan naar de immigratie dienst voor verlenging van het visum. Dus dat was weer shit weer naar immigratie en weer eng gedoe net als toen in Nederland bah enge ambassade. maar het viel deze keer gelukkig allemaal mee, alleen foto's, vinger afdrukken en ze vroegen waar ik woonde en wat ik in bali aan het doen was, Reizen natuurlijk uhu. Daarna doorgereden naar Semyniak om nog lekker te bakken op het strand en lekker eten in een restaurantje.

Vrijdag 23 oktober Lotje jarig dat betekent feest.
Na stage met zijn alle naar kuta gereden om vervolgens heerlijk bij max te eten en drinken heel veel drinken want de rum cola was maar 10.000 rph dus dat is €0,70 daar nog lekker gezongen en gekletst vervolgens naar sky garden geweest een grote club met open terras en goeie muziek veel mensen en gezelligheid. Verdere verhalen blijven in Bali. ;)

De volgende dag heerlijk uitgerust op het strand die zondag dagje stage en rustig aan gedaan.

Maandag 26 oktober kwam er een vriend van Anne-lotte langs voor een klein weekje, was erg gezellig. Maandag en dinsdag vooral stage en schoolwerk gedaan.

Woensdag 28 oktober
Voor lunch eiersalade gemaakt jaja beetje Nederland in Bali.
En toen kwam het mooiste wat ik heb gezien in Bali, beklimmen van de Mount Batur.

ín de nacht van woensdag op donderdag om 02.30 uur vertrokken vanaf ons huis, met een tussen stop voor koffie en thee op naar de batur. Het is een wandeling die we s'nachts hebben gelopen en vervolgens aankomen bij zonsopkomst boven op de berg. Het was in 1 woord AMAZING! ik heb hem samen met camille, manon, anne-lotte en steven gelopen het was tijdens de tocht erg warm maar eenmaal boven weer sinds lange tijd een trui en een sjaal aangehad. Wauw ik ben nog aan het nagenieten. In de morgen waren we om 09.00 uur weer terug thuis en toen nog maar 2 uurtjes geslapen en flink gegeten want honger dat we hadden. Toen lekker naar jungle fish de infinity pool geweest hele dag rustig aan gedaan en heerlijk genoten van de rust en de natuur om je heen. S'avonds zouden we even gaan eten en dan naar huis gaan omdat we toch wel kapot waren maar nee waar we aan het eten waren was live muziek en gezelligheid dus dat betekent biertje er bij en nog even door. Vrijdag weer een dagje stage.

Zaterdag 31 oktober
Weer een leuke en mooie dag op het scootertje richting sukawati gereden want ik het ergens gelezen dat er een verborgen grot was. Deze opgezocht en het was echt verborgen. Om er naar toe te komen moesten we door een dorpje rijden waar ze bijna nooit blanke toeristen zien dus de mensen waren erg enthousiast ook een man die zich aan het wassen was in een riviertje was iets te blij ons te zien en sprong dan ook naakt uit zijn badje. Toen we dit zagen kwamen we niet meer bij en moesten we eerst even stoppen met rijden en verder lachen! haha nu ik dit aan het typen ben moet ik weer lachen want de man had niet door dat hij niks aan had, zijn gezicht was echt geweldig.

Oke goed op naar de grot weer een hele beklimming door water en over stenen kwamen wij bij een heel mooi stukje Bali. Na de grot zijn we doorgereden naar saraswati silver handgemaakte sieraden waar een fabriekje en een winkel was. Hier leuke sieraden uitgezocht we dacht dat het erg duur zou zijn maar nee weer goedkoop dus maar 3 armbandjes een ketting meegenomen. in de avond lekker gegeten en een filmpje gekeken.

Vandaag dagje stage gehad en hebben bowling gespeeld van flessen met water en een bal want geld en materiaal is er niet dus dan maar creatief zijn. Morgen weer dagje school werk en in de avond een lesje yoga volgen.

aankomende dinsdag ben ik jarig wat gek om nu eens in de zomer jarig te zijn. Volgend weekend gaan we met zijn 4e naar Nusa Penida waar we gaan snorkelen en mooie natuur gaan zien.

Tijd gaat zo snel voorbij want over 2 weekjes komt Remko al naar Bali! :)

Hoop dat het daar ook nog steeds goed gaat en jullie nog beetje vermaken in het drukke Nederland.
Wat heerlijk om niet gehaast te leven want nu merk je dat Nederland inderdaad gehaast is ook al zeggen we steeds van niet..

Goed ik ga lekker slapen en op naar een nieuwe week.

Dikke kus,

An

• 01 November 2015 - 18:10

Jacqueline:

Hoi, Anique, wat is het weer een leuk verhaal, het schrijven gaat je goed af hoor. Heel veel mensen gaan het lezen en ik hoop dat ze allemaal reageren wat dan weer leuk is voor jou om te lezen. Hier gaat het allemaal goed, de regen blijft hopelijk nog even uit, ze geven hier ongeveer 16 graden af. Groetjes aan iedereen daar, en ook voor de mensen op stage. Vinden ze vast leuk hihi. Liefs en tot app's , En toch een hele gezellige dag 3 november. Je hoord me nog. Xxxxx je mamsie

• 01 November 2015 - 19:41

Louwrien.:

Wat leuk om te lezen Anique.

• 01 November 2015 - 22:47

Jan Post:

Een leuk verhaal je ziet nog wat van de omgeving ,
    Je heb een saaie stage plek gekozen je kan maar betet
    Terug komen .veel plezier verder groetjes

• 02 November 2015 - 20:26

Tante Ina:

Het blijft leuk om je reisverhalen te lezen.wat leuk dat Remco komt.van harte gefeliciteerd mrt je verjaardag,en een fijne dag toegewenst.proost.gr oom Henk tante ina

• 03 November 2015 - 15:03

Jacco, Corine , Romy En Esmee Augustijn:

Hoi Anique,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij misten jou zondag op oma haar verjaardag, maar we zien wel dat jij ons vast niet miste.
    Wat een mooie en leuke dingen maak jij daar mee. Nu we weten waar we je blog kunnen vinden, zullen we vast nog wel vaker kijken. Nog een hele fijne dag verder en nog veel plezier bij je stage. Groetjes