Het ''normale'' leven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu Het ''normale'' leven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Anique Huige - WaarBenJij.nu

Het ''normale'' leven

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

21 Oktober 2015 | Indonesië, Ubud

Hallo lieve lezers,

Hier weer de update vanuit Bali.
Het leven hier is al weer normaal geworden dagelijkse op het scootertje naar stage en naar de stad voor wat eten is al weer gewoontjes.
Maar dan nog heb ik weer leuke dingen meegemaakt.
Hoop dat het daar in het nu koude Nederland goed gaat en jullie je net zo vermaken als ik hier doe.

Door de weeks probeer ik steeds wat dingen voor school te doen naast de stage uren maar het is erg lastig om mezelf toe te zetten voor schoolwerk. Je begint je ook meer te realiseren dat je hier voor lang zit en dat het toch wel wat anders gaat dan in Nederland, wat natuurlijk heel leuk is en ook helemaal niet erg is maakt het soms wel een beetje lastig.

Zaterdag 10 oktober hebben Manon en ik van stage een benefit dag gehad in Canggu we reden met zijn alle in een busje daar heen en de mensen van de stichting hebben de hele dag optredens gedaan om zo geld in te zamelen voor hun stichting en projecten. Zondag waren we daarom ook een dagje vrij en zijn Manon en ik om 10 uur s'morgens vertrokken naar Kuta om daar lekker een dag te surfen en een beetje te shoppen want mijn bikini was stuk gegaan dus ja dan moet je een nieuwe kopen natuurlijk! :) We hebben in een heel vies echt vies hotel geslapen wat zo vies was dat we zo laat mogelijk gingen slapen en zo vroeg mogelijk er weer uit. We hebben wel gelachen maar dit doen we nooit meer. Maandag waren we om 08.00 uur al op het strand te vinden waar we de training van de lifegards hebben gezien dat was natuurlijk wel leuk om te kijken zo op de vroege morgen. Sorry rem kijken mag toch :).
Daarna zijn we nog maar gaan surfen en zijn we s'middags beetje wezen shoppen en weer naar huis gereden. Die avond kwam er voor een paar dagen een vriend van Anne-Lotte langs om haar op te zoeken in Ubud.
Die week ben ik nog naar een lounge cafe geweest met een leuke band en gezelligheid. Veel school werk en stage gedaan en goede gesprekken gehad over stage met me begeleider. Vrijdag was papa jarig en heb ik heerlijk lang met papa en mama geskyped. Zaterdag zijn we in Ubud gebleven en zijn we een dagje gaan shoppen en lekker winkeltjes gekeken en restaurantjes gezien alles op het gemakje, die avond wilden we nog wel in een barretje wat drinken maar hebben toen toch maar besloten om movie night te doen dus heerlijk film gekeken. De overige dagen waren een beetje normaal een saai weer veel school en stage. Dus het is allemaal al weer normaal aan het worden. Manon en ik hebben nu wel voor elkaar gekregen dat we 1 weekend in de maand helemaal vrij zijn en niet op zondag hoeven te werken omdat we ook wel eens een weekend weg willen met zijn allen.

Morgen moet ik naar de immigratie om me visum te verlengen en dan gaan we natuurlijk maar gelijk even shoppen daar in de buurt. Vrijdag is lot jarig dus gaan we s'avonds met zijn allen naar Skygarden een grote club met mooie dingen en zaterdag weer surfen.

Voor de gene die het nog niet weten Remko komt van 18 november tot 2 december en Evelien komt ook naar Bali van 7 december tot 19 december dus dan vliegt de tijd wel en heel gezellig!!!

Nou lieve allemaal hopelijk spreek ik jullie snel en tot de volgende blog!

xxxx

An


  • 21 Oktober 2015 - 09:26

    Kim:

    ooh als dat maar goed gaat dat verlengen

  • 21 Oktober 2015 - 12:22

    Remko:

    Honger krijgen buiten de deur mag, als ja maar thuis komt eten

  • 21 Oktober 2015 - 21:27

    Jacqueline. :

    Leuk weer, je verhaaltje , volhouden hè. Mooie foto's het is gelukt daarmee. Groetjes en dikke knuffel en kus. Mams en paps

  • 21 Oktober 2015 - 23:13

    Opa En Oma Noordhoek:

    Ja Anique zo gaat dat, ook aan dit luxe leventje met dagelijks mooi weer, surfen, uitgaan, winkelen, op je scootertje scheuren, uit eten gaan, en nog een paar uurtjes werken, raak je gewend.!!!!!!!! Hier is het wel wat anders hoor, maar dat wist je al he.
    Geniet ervan. Groetjes en XXX van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Voor school ga ik 4 maanden op stage naar Bali. Deze blog is voor iedereen die het leuk vindt om mij te volgen wat ik tijdens deze stage ga doen en ga beleven. :)

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 7068

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 12 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: