Aftellen - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Anique Huige - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van Anique Huige - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

14 September 2015 | Nederland, Zierikzee

Hallo Allemaal,

Hier is hij dan de blog!

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij volgen, ik zal proberen om het bij te houden met wat leuke verhalen en foto's te plaatsen wat wij allemaal in Bali mee maken.

Het laatste dagje thuis en morgen begint de reis dan echt voor 4 maanden naar Bali WAUW!!
Het is best spannend maar heb er onwijs veel zin in.
Vandaag de laatste dingen gedaan en spulletjes gepakt en nog lekker genieten samen met Remko en Paige.
Morgen vertrekken wij ( Anne-Lotte, Manon en ik) vanaf schiphol we vliegen om 21.00 uur met de KLM voor de gene die het leuk vinden om het vliegtuig te volgen het nummer is KL835.
Wij komen als het goed is daar aan om half 8 s'avonds dan is het bij jullie 7 uurtje terug.

Ohja gisteren moest ik al doei zeggen tegen familie en ook me zus ik had nog zo gezegd al dat gejank dat ga ik niet doen. En ja hoor wat doen Mal en ik lachen en huilen tegelijk haha. Naja wat maakt het uit, ik heb der nog wel even duidelijk gemaakt dat ze moet wachten met kindjes maken tot dat ik terug ben! :P

Goed ik ga voor nu maar even stoppen en nog een beetje gezellig doen.

Jullie horen van mij als ik in het warme Bali zit!


  • 14 September 2015 - 15:07

    Luca :

    Geniet ervan. Indonesië is toch een van de meest fascinerende landen op deze aardkloot.
    Heel veel plezier en succes!

  • 14 September 2015 - 15:15

    Janneke:

    Heel veel plezier oudklasgenootje ^^! Ik ga je mooi verhalen en foto's volgen. Wat een gave bestemming zeg. Je gaat een mooie tijd te gemoed, geniet ervan en zet hem op. xx

  • 14 September 2015 - 15:54

    Josephine Koch:

    Super gaaf Anique,heel veel plezier!

  • 14 September 2015 - 16:44

    Malou:

    Lieve zus!!

    Ik wens je zo ontzettend veel plezier daar op bali en gisteren hebben we inderdaad al heerlijk de potje gejankt maar dat hoort er bij hè haha. Het zal morgen op schiphol ook wel erg heftig worden maar dat is gelukkig maar even! Hele goeie reis en een dikke kus! En ja we wachten nog met baby's hahahaha. Dikke kus van je grote zus!!!! HOU VAN JE XXXX

  • 14 September 2015 - 17:59

    Christa:

    Hoi anique, ik wens je onwijs veel plezier en een super mooie tijd. Geniet ervan met volle teugen! Het is nooit leuk om afscheid te nemen, maar voor je het weet ben je weer thuis! En Remko laten we gewoon heel erg veel werken, zodat hij geen tijd heeft om je te missen! Hele goeie reis en tot over een aantal weken!! Groetjes christa

  • 14 September 2015 - 18:49

    Jenneke Versteeg:

    Heel veel succes en plezier!!! Op naar het avontuur!

  • 14 September 2015 - 19:56

    Marlies:

    Heel veel plezier en pas goed op jezelf!! Geniet ervan.

  • 14 September 2015 - 20:04

    Joyce:

    Zo gaaf dat je dit avontuur aangaat! Heel veel plezier en geniet ervan. Groet, Joyce

  • 14 September 2015 - 20:57

    Evelien :

    Lieve anique,
    Ik ga je volgen hoor..!
    Heel veel plezier en succes!
    Liefs Robin en Evelien

  • 14 September 2015 - 23:31

    Henk Van Der Lugt:

    Veel plezier en geniet ervan!
    Ik zal Remco af een toe een aai over zijn bol geven.

  • 15 September 2015 - 11:06

    Florus:

    Hey Anique, een hele goede reis en veel plezier. Geniet er vooral van.

  • 15 September 2015 - 19:30

    Marjo:

    veel plezier meissie, en voorzichtig xxxxx <3

    veel liefs je schoonmoeder hihi

  • 15 September 2015 - 22:43

    Rayke:

    geniet van je ervaring , dit kan niemand je ooit meer afpakken , let op jezelf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

Voor school ga ik 4 maanden op stage naar Bali. Deze blog is voor iedereen die het leuk vindt om mij te volgen wat ik tijdens deze stage ga doen en ga beleven. :)

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 7067

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 12 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: